ICT Support medewerker (NL-FR)

ICT Support medewerker (NL-FR)

 

Functieomschrijving

Wij zoeken een enthousiaste tweetalige (NL-FR) medewerker met een uitgesproken interesse voor IT.

Je communiceert dagelijks zowel mondeling als schriftelijk met onze klanten vloeiend in het Nederlands en in het Frans.

Je versterkt het team bij de first-line ondersteuning van onze eindgebruikers.

Je installeert mee computermateriaal (laptops, pc’s, printers, thin clients)

Je beheert de afwerking van de support tickets.

Je werkt met een administratief pakket om offertes te maken en de ontvangsten en leveringen van IT materiaal te registreren.

 

Profiel

Je genoot bij voorkeur een IT-gerichte opleiding of bent gelijkgesteld door ervaring/kennis.

Je bent leergierig en geboeid door IT in al zijn aspecten.

Je bent sterk gemotiveerd en beschikt over een hands-on mentaliteit.

Je kan goed luisteren en bent vlot in communicatie.

Enthousiast en positief.

Je houdt van problemen grondig te analyseren aan de hand van je kennis en logisch denkvermogen.

Je hebt geen angst voor stressmomenten.

Je werkt steeds oplossingsgericht en hecht veel belang aan klantvriendelijkheid.

We verwelkomen graag kandidaten die in aanmerking komen voor een BIS- of IBO-traject.

 

Jobgerelateerde competenties

  • De tussenkomsten bepalen op basis van informatie van de helpdesk, de hotline en informatiedossiers
  • Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren
  • Informatica- of bureautica-uitrusting installeren of configureren: Netwerkserver
  • Informatica- of bureautica-uitrusting installeren of configureren: Standaardconfiguratie op een werkpost
  • De opvolggegevens van interventies registreren en de informatie doorgeven aan de betrokken dienst
  • De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, ...)
  • De werkpost configureren aan de behoeften van de gebruiker en functietests uitvoeren
  • Onderdelen van informatica- of bureautica-uitrusting assembleren of integreren
  • Een interventie uitvoeren: Vanop afstand
  • Defecte componenten of stukken vervangen of herstellen
  • Het materiaal en de uitrusting schoonmaken en instellen
  • De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem

Persoonsgebonden competenties

  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Omgaan met stress
  • Leervermogen hebben
  • Zelfstandig werken
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Commercieel zijn
  • Resultaatgerichtheid
  • Samenwerken als hecht team
  • Regels en afspraken nakomen
  • Creatief denken (Inventiviteit)
  • Plannen (= ordenen)
  • Contactvaardig zijn
  • Klantgerichtheid

Aanbod

Een boeiende en uitdagende functie in een dynamische omgeving, met een gevarieerd takenpakket waar voorstellen en initiatieven geappreciëerd worden.

Ruimte om te groeien in kennis en om het vak ‘on the job’ verder te leren.

We verwelkomen graag kandidaten die in aanmerking komen voor een BIS- of IBO-traject. Na een goede afloop van het traject nemen we je vast in dienst.

Je krijgt een aantrekkelijk loon met mooie extralegale voordelen.

Onze topprioriteit is het zorgen dat we onze eindgebruiker een stabiele en zorgeloze ICT omgeving te verzekeren.

Plaats tewerkstelling

ITXX
Lange Leemstraat 372 2018 ANTWERPEN

Wij zijn vlot bereikbaar via het openbaar vervoer (trein en tram), alsook via de fiets-o-strade.

Heb je nog vragen over deze vacature? Neem contact op!

03 201 93 10 jobs@itxx.be